polyanne Tgt 39+1 olduk ve baya gezdim ama fazla geldi sanırım dün öğleden beri bel ağrısı cekiyorum zaten her gören doğuracaksın artık niye geziyon sen daha doğurmadın mı gibi şeyler söylüyo
cansuuhakann Tgt 37 yim bende. Dün anam ağlamış gezmekten et kesmekten her yerim ağrıyor. Bugün de Doğum günüm eşim bir yerlere götürecek ama çıkacak halim yok valla her yerim ağrıyor 😂
Ahsen1625 Tgt 38+2. Gezilck vaziyetim yok hem gorunus hemde midem yanmam cok artti surup fayda etmio 1haftadr boyle gece yine kabus gbi..son 6 gun kaldi ya sabir
anapanda12 20 günlük taze anneyim gurbetteyim hiç bi yere çıkamadım annem yanımda bebeğimle ilgileniyorum ne gelen var ne giden evde pijama time takılıyorum gezmeyi isterdim inşaAllah fırsatım olursa eşim annesinden gelince ilk oğlumun mezarına gitmek istiyorum🤗 (post boş kalmasın)
Asliemirpeker 37+3üm... geziyorum.. ama dün çok yorucuydu ve bebegim çok hareketliydi korktum acıkcası..
Sultandey 38+6 sadece kayınvalideme gittik o kadar ağırım ki bebek çok hareketli diye yürümek istedim kımıl kımıl halim yok yürümeye rabbim kimseyi bu yolda eğlemesin sağlıcakla kavuştursun yavrusuna. 36 yı görsem tamam diyordum yarın 39 oluyoruz 😉
SusamNur Bende dün oturarak et kestim bugün gezeceğim insallah. 37+6 yım doktor dün normali çok istiyorsan squat,merdiven inip çıkma yap,hurma ye dedi
Snglmhmt 38+3 bir sürü iş yaptım doğurayım diye ama yok ne gelen ne giden sanki hep içimde kalacakmış gibi sancı giriyor sonra gidiyor sancı gelsin diye bekliyorum 😅
Blablablc Ben de 37+6 nişanım geldi 3 cm açılmam var dun baya gezdm gece cok agrım oldu doğurcam sandım ama yokk sureklı yatıorm bgn kuyruk sokumu ve vejına kemipim ağrıor
Lamelif Tgt 37+3 evden 2-3 saatliğine arabayla çıkıyoruz bir yerlerde oturup eve dönüyoruz su gelmesinden ve sancıdan çok korkuyorum hiç birini yaşamadan 38+3 de sezaryen olacağım inşallah yine 🙏🏻