Premsesimvaar Kızlar bugün 39. Haftam bitti 40 a girdik doğum belirtisi adına hiç bisey yaşamıyorum hafif sızlar dışında. Şimdi uyandım lavaboya gitmek için koyu beyaz Bi akıntım oldu bayada vardı ne olmuş olabilir.?
mucizem_oglum Premsesimvaar o normal diye biliyorum canm bende de oluyor 38 haftalgm ben 37de kopkoyu pembemsi kanlı akıntm olmuştu nişan dendi ama hala doğum yok sancm var ama doğum yok suyum falanda gelmedi henüz beklyrm