Bkr-efe Arkadaşlar bu sabah hafif adet sancısı ile uyandım normal midir bu haftalarda ? Kasıklarımda sancı var
Emnesar Bkr-efe merhabaa bende 38+1 benimde özellikle geceleri adet ağrısı gibi ağrı giriyor kasıklarıma sonra geçiyor bazen yürürken agrısı bacagıma vuruyo doktor normal dedi bebek aşagıya indiği için leğen kemikleri açılıyor baskı yapıyor demişti