hilaliminannesi 1cm açılmam vardı kuzum , yatışım verildi çünkü haftam geçmişti artık ,sancılarım vardı ama az ben hissetmiyodum. Kendi sancımla açıklığım 2cm oldu doktor suni ile destekleyelim dedi suni verildikten 4saat sonra doğurdum suni verildikten 1 saat demeden suyum gelmeye başladı suyum gelince sancilar kendini belirtmeye basladi sonrada artmaya başladı ,Normal doğum sancısından daha şiddetliydi kuzum . Yalan yok sancı girince bagiriyodum 😀 . Önemli olan kısım açılmayi beklemek . Dogurmak daha kolay ıkınınca ne acı ne sancı kalıyor çok ilginç üc ikinmada doğurdum . İlk doğumum olduğu icin ebem açıklığımın tam olmasi uzun sürer dedi ama çok kısa sürdü allahtan 😀Meryem otu ictim sanirim onun faydası çok oldu inanarak icmistim sanada tavsiye ederim 👍🏻