Bu testi yaptırıp sonucu riskli çıkan çoğu kişinin sağlıklı bebekleri dünyaya geldi kendim bizzat gördüm. Bu nedenle güvenilir gelmiyor. Bir de sonucu yüksek çıktığında herhangi bir tedavi de yok malesef sadece bilmek hem de şüpheli bir durumu anlamsız değil mi sizce de? Sonuç yüksek çıksa da aldırmayı düşünmem açıkçası ben ama