Cileginannesi Kızlar demir, b12 gibi kan degerlerınıze ne zaman baktırcaksınız? Yani 20. Haftada mı yoksa daha erken mi? Doktorunuz ne dedi acaba.
Sweetblonde88 Cileginannesi ilk gebelik dogrulamadından sonra bakıldı degerler iyiydi fakat 12 hafta gibi bakıldığında demir ve b12 düşüktü ilaç başlandı bana 12 Haftada bu hafta yine kan verdim demir daha da düşmüş b12 iyi seviyeye gelmişti demir ilacı 2 ye cıktı b12 yi kestik
Kubradem Normalde su an folik asit kullanmaya başlamış olmanız gerekiyor kalp atışını duyduktan sonra sağlık ocağına da gitmeniz gerekiyor orada tahlil veriyorsunuz sonra onları doktorunuza gösterip demir kan hapları magnezyum ve d vitamini doktor vericek
Cileginannesi Kubradem zaten oncekılerı yaptım ben bundan sonra ıcın ne yapılacak onu soruyorum canım. Kan hapı baslamadı bana doktor degerlrım guzel dıye ama ihtiyac olacak sanırım zamanla. O zamanı ve benımle aynı haftalarda olanların hangı ılacları kullandıgını soruyorum. Su an ımom omega hergun ve decavıt kullanıyorum haftada 2-3 kere
Dilos10 Bana bunları 2 hafta önce yazdı doktorum ama ben ilaç içemiyorum beni kusturuyo ben o yüzden hala almadım bi sakınca oluyo mu acaba ?
Minnakmom Haftaya 16 olcam nasipse. Doktor kontrolüm var.12. Haftadan sonra foliği bıraktım multivitamin kullandım ama sırtlarım çok ağrıyor sanırım d vitaminim düşük zaten hep düşüktü o yüzden d vitaminini ayrı yazdırcam sanırım tabi tahlillerden sonra