Maryhoney
Saat 4 te eşim uyandı hemen getirdi hastaneye. İlk alttan muayene deneyimimle birlikte açılmama bakıldı 3 cmdi. Dr direk yatış verdi. Su dahil hiç bir şey yiyip içmek Yok dedi. 8 de tekrar baktı ama açıklığı söylemeden gitti. Ben kendimi çok kastığım için doktor odadan çıktıktan sonra ebe; kendini geri çekme yoksa normal Doğum imkanını düşürür dedi ama elimde değil. Bi taraftan sancı bi taraftan muayene... neyse dr. un nöbeti gitti farklı bi doktor geldi. Açıklığımı kontrol etti 6-7 cm dedi. Benden güzel bi kahvaltı yapmamı istedi. Tabi açlıktan ziyade o sancıları çekerken ağzınız kuruyor... hiç bişey yiyemedim. Ağzıma ne götürmeye çalıştıysam direk istifra ettim. Bi baktım su akıyo bacaklarımdan. Acaba idrarım mı diye tutmaya çalıştım ama değil suyummuş. Ebeler biraz geçmesini bekledi bu sırada da muayene ediyorlar. En sonunda Doğuma alcaz dediler. Dr.a haber verildi ama sezeryanda. Ben duramıyorum ıkınma isteği geliyo. Ikınma diyolar. Doğumhaneye aldılar sadece nefes al ver ıkınma sakın diyolar hala. Dr’un gelmesini beklediler. Geldiği an sadece nefes al tut ve sadece ıkın dediğini duydum. 2 defa ıkındıktan sonra iğneyi yapıp kesiyi attı.üst üste bi kaç ıkınmada da bebek doğdu. O an bitti tamam dedim ama yanıldım. Dikişlerimi hissettim sonra içimde bebeğin eşinin parçaları yapışmış omu temizlemek için uğraştı dr. Ama tam 1 saat. Doğumdan daha acıydı sürekli o dikişli yerlerden parmak sokup karıştırılıyodu. Dikiş tekrar atıldı. Ve sonunda çıktım. Şuan bebeğim yanımda miss gibi kokusuyla çok şükür.. ❤️
nişan geldiğinde herkeste Doğum başlamıyo can’ım malesef. Süresi de uzayabiliyor