Dünde yazmıstım bebeğimi 12 haftalık sanırken 9+4de kalbi durduğunu 15 gündür ölü oldugunu. öğrendim ve kürtaj oldum. Kendimi toparlayamıyorum elim sürekli karnıma gidiyor aklıma gelınce hep ağlıyorum cok etkılendım nasıl unutucam. Elbette daha kötüsünü yasayanlar vardır ama benım canım cok yanıyor lütfen benı dualarınıza katın çok üzülüyorum perişan oldum. Çok bağlanmısım atlatmam lazım benım😔