NurdanHakan Gizemhayal_ aslında hissediyor ama anlayamıyorsun biraz daha bekle yakın zamanda seni yerinden zıplatmaya başlayınca zaten çok uzun zamandır o kıpırtıyı daha hafif sertlikte hissettiğini göreceksin
Gizemhayal_ Nur1991 normaldir hreket edıyosur sen hıssetmıyosun dedi ama olsa hıssederimmm yani 22 hafta artık barizz hissetmem gerekmiyomu
Nur1991 Gizemhayal_ Yani benim 20 haftalık çok net ama değişebilir durum doktorin öyle dediyse bence çok yakında hissedersin😊Sırt üstü yatinca ya da sol tarafa yatınca böyle kasiklarinlarinda filan kipirdama olmuyor mu canım
Merveyrdm2303 Bizde 22 haftalığız ama haraket halindeyken bende hissedemiyorum böyle uzanıp sırt üstü bacaklarımı dümdüz uzatırsam o zaman çok net hissediliyor. Ama benim ikinci bebeğim ilkinde bende az hissedip hiç hissetmediiğimi zannederdim..
Oglusum89 Bende 22 haftalık hamileyim hareket ederken hiç hissetmiyorum sırt üstü yatınca belimi yaslayıp oturunca net sekilde hissediyorum ☺️
Gizemhayal_ Nur1991 Nur1991 yok cnmm birkez hisettim oda sırt ustu yatnca okdar oda net değil anlamadım gibi yanii herkez hissediyoms normlde
NurdanHakan Gizemhayal_ doktorunuzla görüşün yinede...ama bazı bebekler sakin bazıları çok hareketli oluyor ilk hamileliğimde oğlumu çok net hissetmiştim şimdi hissediyorum ama çok yavaş ve daha önce gebelik geçirmemiş olsaydım asla bebek haraketi DİE anlayamazdım 21.haftam...endişelenmeyin bu yüzden
Nur1991 Gizemhayal_ Canım bebek hareketli de sen anlamiyorsun korkma doktorun korkulacak birşey yok dediyse belki de çok sakin bir bebektir🙈Onemli olan sağlıklı olması yakın da hissedersin hem🙃Kilolu hamile kaldıysan biraz daha geç hissediyorlar mis öyle okumuştum ama doğru mu bilmiyorum