Senailhan Sancılarınız gelmesini bekleyeceksiniz diye biliyorum çünkü nişanı gelip 2 hafta sonra doğum yapan da var
Kelebek29 Canım herkezin acısı acı eşiği farklıdır gir duşunu al ve hemen bir.hastaneye git yada doktorunu ara nts alsınlar bebeğe baksınlar bu durumda evde olma herşey normalse doktorun izin verirse evine dönersin