Yesimpolat Kizlar hamileligimin 4.ayindayim.az once tuvalettw pecetede kan geldinsehir disindayim ve burda suan doktor bulamadim ne olabilir asiri moralim.bozuldu
Alessia Yesimpolat canım cok gecmıs olsun makattan gelmıs olabılır mı? Hemoraid varsa? Acıle gıdın baktırın ıcınız rahatsın cok dua edıyorum guzel haberler verın kısa zamanda
Rbs111 Yesimpolat canım benden de gelmişti korktum araştırdım rahim genişlemesinden kaynaklıymış. Doktora gittim Bebeğim iyiydi önce sakin ol doktora giderken endişelenme bebeğine güven
Mutlulu Yesimpolat canım benimde kahve leke olmuştu dinlen. Yorma kendini doktoruna ulaşman. Mümkün değil mi ? Yorumları okudum acile gidiyorum yazmışsın son durum nedir bilgilendir bizi olumsuz düşünme
Aleyyynavefa Canım acile git en azindan kan alirlar kanda vir dusuk belirtisi varmi ona bakarlar ona gore eger varsa oyle bisey igneyle durdurmaua calisirlar