Merhaba, iyi akşamlar🙋🏻 Yaşadığım kötü tecrübeden sonra o kadar çok forum araştırdım ki, en ufak olumlu bir yorum benim için umut oldu🙏🏼 Bu yüzden bende belki birilerine umut olabilirim diye düşündüm. İnsanın o dönemlerde iyi şeyler görmeye ve okumaya ihtiyacı oluyor...
Ocak 2016 tarihinde evlendim. 1 yıl doğum kontrol hapı ile korundum. 1 yılın sonunda korunmayı bıraktım ve gebelik düşünmeye başladım. 3 ayın sonunda güzel haberi aldım. Hamileydim. İlk kontrolüm 5 haftalıkken oldu. Kese ve bebek çok minikti. Kalp atışı duyulamadığı için doktorum ileri bir tarihe randevu yazdı. Heyecanla bekledik. Annem, kayınvalidem, anneannem, en yakın arkadaşım, eşim hep birlikte kalp atışlarını dinlemek için gittik. Ben o yatağa uzandım, doktorum göbeğimde dolaştıkça daha da heyecanlanıyorum. Fakat doktorum bir terslik olduğunu, bebeğin kalp atışının olmadığını ve kürtaj ile almak zorunda olduğunu söyledi. Eğer beklersek zehirleme yapabileceğini söyledi. O an dünya başıma yıkıldı. Apar topar ağlaya ağlaya o hastaneden çıkıp dualar ederek başka bir hastaneye gittik. Fakat maalesef sonuç aynı. 9 haftalık gebeliğim kürtaj ile sonuçlandı. Günlerce kendime gelemedim. Atlattım sandım, öyle anlarda aklıma geldi ki kendimi harap ettim... Ağladığımda eşim çok üzülüyordu. O uyuyunca gizli gizli gidip ağlıyordum... Günler, haftalar, aylar geçti. Doktorum kürtaj sonrası rahmin biraz toparlanması gerektiğini en az 3 ay ara vermemizi söyledi. Zaten ben o 3 ay boyunca kendimi ancak toparlayabildim. 3 ayın sonunda kontrole gittim. Herşey tertemiz çıktı. Hiç bir problem yok, doktorum düşünebileceğimizi söyledi. Araya eşimin ailesinin hastalık ile alaklı problemleri girince biz kendi isteğimizle erteledik.
Ve gebe kalmayı istemeye başladım. 1 ay, 2 ay, 3 ay korunmamama rağmen olmadı... Bir terslik var diyerek içimde binbir şüphe ile doktora gittik. Doktorum ultrasonda kistim olduğunu, yumurtamın çatlayamadığı için kist olduğunu ve bunun gebeliğe engel olduğunu söyledi. 1 ay doğum kontrol hapı kullananmamı söyledi. Benim için yine bir hayal kırıklığı oldu. Çünkü artık acaba ben bir daha hamile kalamayacak mıyım diye düşünmeye başladım... 1 ayın sonunda kontrole gittiğimde kistim kaybolmuştu. Doğum kontrol hapını bıraktım🙏🏼 Akışına bıraktık. 2 ay denememize rağmen gebe kalamayınca yine doktorun kapısını çaldık. Bana yumurta büyütücü hap ve yumurta çatlatıcı iğne verdi. İlk ay olumsuz sonuç aldık. Maalesef ikinci ay da sonuç alamayınca ben psikolojik olarak çok kötü olduğum için tekrar doktora gitmek istemedim.
Flo isimli bir adet takvimi programı var. Telefonunuza onu indirip adet tarihlerinizi girerseniz size yumurtlama günlerini veriyor. Bu günlerde gebelik ihtimali daha yüksek oluyor. Bu programla yumurtlama günlerime özellikle dikkat ettim.
Ve soğan kürüne başladım. 17 Kasım’da başladım, 1 Aralık’ta bitirdim. Çok inanarak başladım. Soğan kürünün sonrasında adet oldum. Ve bir sonraki ay gebe olduğumu öğrendim🙏🏼 Şu an 11+3 günlük gebeyim. Hüç bir problemim yok şükürler olsun🙏🏼 Umarım olmaz da... İlk gebeliğimdeki kötü tecrübeden dolayı doktorum 12. haftaya kadar progestan ve corasprin kullanmamı söyledi. Devam ediyorum. Allah’ıma şükürler olsun çok rahat bir gebelik geçiyorum. İsteyen herkes için dua ediyorum🙏🏼 Rabbim hepimize hayırlı ve sağlıklı evlatlar nasip etsin, en HAYIRLI ZAMANDA...