Asla tavsiye etmemm. Normaalde ozele gidiyorum bikere agrim oldugundan oraya gittik ama resmen berbat biyer. Sedyeye uzanmami istediler 10 dakka bekledim ne gelen var ne giden sonra 26 yaşlarında bi doktor geldi okadar pis bir yataktiki dedim burasi cok pis kan var dedim elinle kenara cek dedi bana sonra muayne etti ultrasonla cikti gitti bisey demeden ben hala yatiyorum geri gelcek sandim cunku kalkabilirsin demddi sonra baktim 10 dakka gecti kalktim bi baktimki baska hastaya bakiyo okadar sorumsuzlar. Sonra nstye baglandim diger hemsirelerle olan konusmalarina sahit oldum biri dogum yapmak uzereymis ay gidiyimde artik cikariyim su karidaki bebeği bagirip duruyo dedi. Kisacasi korkunc biyer asla tavsiye etmem