Gulsevm Fatiheren_61 ben de memnuniyet üzerine o bebek arabasını aldim travel sistem incirindeydi kaçırmadım 650 tlye almıştım. Travel sistem kullanışlı degil diyorlar ama kimseyi aldırış etmedim bana bebegi olupta memnun kalanların düşüncesi onemli 😊
Fatiheren_61 Merveyoruk bana da o marka hediye olarak alınacak yorumları okudum memnun kalan pek yok .bt 540 bt 561 modelleri .
Fatiheren_61 derinmilatuncay hadi yaa 😀 bana da hediye alınacaktı ama yorumları okuyunca vazgeçtim bişey de diyemiyorum
Gulsevm Fatiheren_61 memnuniyetin olmaması sebebi başlı başına şunlar puset sadece 2 ay en fazla 3 ay kullanılıyor. Diğer sorun edilen ise yer kaplaması bende yorumları okuduğumda çoğunluk olarak bu memnuniyetsizligi vardi bunlarda benim icin sorun değil kullandıkça göreceğiz 👼🏻😂
Fatiheren_61 Gulsevm bende okuduğum şikayet yorumlarında pusetini az çok kullanılıyor fakat bebek oturur poZisyona geçince oturamıyormuş kayıyormuş .tutma yerlerinde kırılma yada tekerlek kısmı çıkabiliyormuş.büyüklük önemli değil sağlam olsun yeter 😂