Merhaba kızlar. Son adet tarihim 20 haziran 31 temmuzda doktora gittim kese göründü 6. 3 mm 5 hafta 3 günlük dedi geç döllenme olabilir dedi bugün hafif bir kanamam oldu hastaneye geldik kese boyutum 16.1 olmuş ama 5 hafta 4 günlük dedi. Sağlıksız gebelik olabilirmiş öyle dedi ☹☹ başına böyle bir şey gelen var mi