Selam kizlar 38+3 ile bugün doktor kontrolume geldim. Doktorum nobetci olduğu için bugun çağırmıştı. Sabah erken saatlerde çıktım yola isimi erken bitireyim diye. Malum bayram. Geldim muayenemi oldun Nst de kalp atislarinda sıkıntı gördü doktorum. Tekrar cekilmesini istedi. Tekrar cektirdik fakat kalp atislari yavasladi bebeğin. Hemen yatış verdi. Spinal sezeryanla dogum yaptım. Sezeryan okdarda korkacak bisey degilmis. Kendimi heo normal doğuma sartlamistim en basindan bu yana. Ama olmadi. Kaderimiz boyleymis l. Simdi oğlum yanimda uyuyor. Cok guzel bir duydu. Doğum bekleyen herkese allah kolaylik versin 🤗🥰💙