Öncelikle herkese hayırlı bayramlar.ben 27 haftalık oldum 3 gündür midem yanıyor ekşimsi su geliyor agzima hic biseyden tat alamiyorum ne yersem dokunuyor.bugün acile gittim gaviscon double actıon şurup ve dramamine tablet verdi ama ilaç kullanmaktan nefret ediyorum çok zor durumda kalmadıkça kullanma taraftarı değilim.sorum şu bu haftalarda boyle birşey yaşayan var mi ve nasıl düzelir ne kadar sürer ???:(((