Yigitdilek aslında canım sanırım ne kullanırsan kullan catlıyorsun ya bu neye göre değişiyor bilmiyorum 🤔 ben hiç dikkat etmedim toplasan 4 kere anca bebe yağı surmusumdur 40 haftalık oldum catlagım yok ama forumda neler kullananlar okudum yine de çatlamışlar 😕