CicekGirayBysl Nura96 39+4 olduk sancılar var ama bilmiyorum eşimi bekliyorum öğleden sonra gelecek inşallah hemen doktora gidixem 😩
Rabiaibrahim0803 Nura96 ben bugun tam 40 haftami doldurdum bakalim sabah baya agrim oldu belimden ama duzensiz devam ediyo insallah hayirlisiyla dogururum artik
polyanne Tam 39 olduk bugün ama bilmiyorum yorgunluktan mı doğum belirtisi mi bel ağrısı cekiyorum öğleden beri
polyanne duyguuuuuu41 canım benim de 39+1 oldu bugün geçen hafta inmemişti kanala dr gittiğinde yazar mısın seninki inmiş mi
duyguuuuuu41 polyanne polyanne canim bugun gittim ama bayram dolayisi ile yoktu nst ye baglansin sanci cikarsa gelirim demis sanci da cikmadi o yuzden kontrolü persembe gunune atti . ama deli givi merak ediyrm acaba indi mi diye
polyanne duyguuuuuu41 perşembe günü Bende gidicem bakalım bizimki ne durumda ama bence indi ya kasıklara baskı yapıyo çünkü ve yalancı sancıları cekiyorum inmiştir inşallah
duyguuuuuu41 polyanne aynen iki gundur bende baski hissediyorum ya inmeye calisiyor ya da indi . Allahin izni ile dogumu da kolay hi şekilde gerçekleştiririz insaallah
DuyguDuman Yalancı sancı yada kasılma nasıl oluyor kızlar ? Ben daha 36yım ama ayakta durunca belden hafif ağrı geldi gibi
Arzumurkmez Kızlar bende bugün 38+2yim. Cuma günü kontrolüm var şimdiye kadar hiç çatı muayenesi falan yapmadı yada kanala inmiş İnmemiş bişey demedi. Nstde sancıda yoktu. Normal mi acaba Cuma gittiğimde alttan muayene eder mi merak ediyorum