Asilduru Merveliyy kızlar daha 3 hafta 5 haftada zaten kese de görünmez kalp atılı da duyulmaz az daha sabredin.benim 6haftalıkken kalbini ultrasonda duyamadık doktor alttan baktı ve duyduk.yani panik yapmayın İnşaALLAH RABBİM sağlıkla kucağınıza almak nasibeylesin diyorum ya aynı şikayetlerim vardı bi de kürtajım ama şu an 34.haftam bitmek üzere ALLAHcc bizlere de nasibeylesin İnşaALLAH sağlıkla kucağımıza almayı
Smy61 İlk haftalarda normal zaten doktor diyor adet ağrısı gibi sancı olur aşırı bir kanama vs olmadığı sürece sorun olmaz bende yaşadım şimdide ağrılarım oluyor ama şükür 29.haftama gireceğim bebişlerimizi kucağımıza alırız hayırlısı ile inşallah 🤗