Oznurgunes 30+6 haftalık gebeyim 3 gündür karın ağrısı yaşıyorum bugün karnım çok sert ve ağrım da şiddetli sağ bacağımın üzerin e zor basıyorum bu erken doğum belirtisi değil dir dimi ??