Arkadaşlar merhaba 7+2 ikizlere hamileyim progestan kullanıyorum fitil olarak bu sabah sulu kahverengi akıntım oldu baya suluydu suyum mu geliyor dedim bi ara ama daha erkendir heralde şimdi lekelenmem oluyor hep endişeliyim 😢 kan sulandırıcı iğne ve coraspirin kullanıyorum doktor coraspirini kesti bebişlerim iyi midir bayramdan sonra doktora gidicem dua edin 😭