slm kızlar bugün tam 1 aylık bebeğim var dogdugundan beri beni emmedigi için sütumü sagipta veriyorum ve yanindada takviye mama veriyorum şuan sutüm emmedigi icin cok az geliyor gnde 2 kere zor sagıyorum şuan HIPP organik diye bir mama veriyorum bebegime ama kakasını yaparken çok zorlanıyor kabizlık solunu yaşiyoruz bu mamada siz ce hangi mamayı almalıyım yardımcı olurmusunuz yrn kizıma mama alicam sizce hangi markanın mamasını kullanmalıyım ??