Bu ikinci gebeliğim fakat ilki spinal sezaryen 38+5 de oldu hiç sancı açılma vs. olmamıştı. Şimdi 37+2 haftalık hamileyim 4 haftadır bebek çok aşağıda ama nstde sancı yok açılmada yoktu Perşembe günü. Dünden beri değişik ağrılarım oluyor karnımda ama doğum sancısı nasıl birşey bilmiyorum 🤷♀️ Bir daha Çarşamba günü nst var sizce beklemeli miyim yarın nst çekilmeli miyim??