İyi akşamlar karın ve Kasıklk agrım olduğundan acile gittim doktor baktı iyi hareketi felan dedi sonra ise eline ayağına detaylı baktır dedi bi hastane adı verdi bende orqya gittiğimi söyledim ve detaylıya Bayram sonrası gireceğimi belirttim ve sordum herhangi bir sorun mu var diye hayır yok dedi ama ben takıntı yaptım