Guul Snyhkn19 canim bende 2 gun oldu bekliyorum ne gelen var ne giden. 31 gunu yani en uzun gunu baz alirsam bugun olmam gerekiyor bakalim bekliyorum bende
Guul Snyhkn19 insallah canim da ben 2 gun once normal gebelik testiyle test yaptim negatif cikti. Varsada niye cikmadi 🙄 Simdiye kadar hic erken gebelik testi denemedim bakalim eger adet olmazsam bu seferde erken testle deniyim diyorum..
Snyhkn19 Guul olabilir canım erken test de geç döllenmeyse anca çıkar belkii ben de akşama test yapıym diyorum
Guul Snyhkn19 lutfen haber ver 🥰 insallah hadi bakalim. Bende aksama kadar olmazsam sabah yapicam hayirlisiyla
Fadime3543 Snyhkn19 benim erken geldi bu ay canım ilk defa sağolsun boşuna beklemeyim diye galiba 😂iki gündür adetim ,inşallah senin gelmez ❤️
Guul Snyhkn19 bende oyleyim bi karnim agriyor kosuyorum bakiyorum yok sonra geciyor sonra yine 😂 şapşal oldum iyice
Snyhkn19 Fadime3543 canım ya bende gelcek diye hissediyorum ama bakalım nolsun her şeyin hayırlısı canım geşcekse gelsin kaldığımız yerden devam edelim 😇 netleşsin en azından istiyor insan
Guul Snyhkn19 var olmazmi hatta dun yuruyuse ciktik tam yuruyus esnasinda bi islaklik hissettim dedim tamam acil wc bulmam lazim kesin hastalandim diye. Bi baktim dedigin gibi seffaf su gibi baskada bisey yok
Guul Snyhkn19 ya bende bu resimler aciomiyor telefondan. Nasil yani yokmu olmadimi? 😣 Keske sabah deneseydin ilk idrarla. Ben oyle yapicam erken testten aldim
Snyhkn19 Guul canım silik var gibi bana mı öyle geliyo bi bakıyom yok iyice kafam döndü ben de erken gebelik testi alsam dedim
Guul Snyhkn19 keske gorebilsem.. Bilmiyorum burda atilan hic bir resimi acamiyorum ben baska bi sayfa aciliyor bulunmadi diyor.. Neyse insallah vardir yaa 🙏