Derya35 Ben nerdeyse gebeliğimin başından beri denize giriyorum canım ya :) Çok şükür hiçte bir sıkıntı yaşamadık sadece deniz sonrası ıslak mayonla oturma değiştir üstünü ve bol bol güneş kremi kullan .. Kendini güneş ve susuzluktan koru yoksa deniz çok şifalı bişey :)