Kızlar 12+6 haftalık olduk kendi doktorum dışında bi doktora gitmek zorunda kaldım ve doktor bayramdan hemen sonra ikili testi yaptır zamanı geçiyor dedi kendi doktoruma sordum size kalmış yaptırmak isterseniz yaptırın dedi siz n’aptınız fikir verin yaptırsamda öyle bi durumda zaten aldırma gibi bi niyetim olamaz yaptırmıyım diyorum ama sizce? Siz n’aptınız?