Eltim hamile test yapmış cift çizgi cikmis ama damla damla kan geliyormuş 5 gündür nedir bunun sebebi acaba düşük falan mi oluyo suan memlekette doktora gidemiyr testi bugün yapmış daha bugüne kadar damla damla olmuş kanaması acaba dedik düşük mu oluyo