Merhabalar🤗 biz daha 9+2yiz cok şükür. İnsallah sizler gibi 30lu haftalari görürüm ben de🙈☺️ Yalnız kafama takılan bir sey var. Doktorum dedi ki tek yada cift olduğunu kesin olarak soylemek zor olur ikiz gebeliklerde dedi. Burda okuduğum kadariyla kesin olarak bilen arkadaslar var. Bir de kese muhabbeti🤔 tek kesede ya da ayri iki kesede olmasinin farki nedir acaba? Tek kesede olmalari tek yumurta ikizi olduğunu, cift kesede olmalari ise cift yumurta ikizi olduğunu mu gösteriyor? Kafamda deli sorular🙈☺️ Bilen arkadaslar yardımcı olabilir mi?