Ben ilk hamileliğmde 2 ayda 3 kilo aldım zaten 3 ay tek hamile kaldım😔 bulantılar başladıktan sonra iştahsızlık olur aldığınız kiloları da verirsiniz bebisiniz sağlıklı olsun yeter kilo bu alınır da verilir de. Kabızlıkdan kaynaklı ödem de olur. Şuan 16 haftalık hamileyim kabızlık sorunu bi haftadır yok hamdolsun. Kiloyu ne kadar çok dert ederseniz alırsınız daha fazla. Size söylüyorum ama bende çok takıntılıyım 😂😂😂 62 ile hamile kaldım hiç almadim daha