Kızlar 28.haftaya yeni girdik Çatı ağrım olduğu için doktor pruloton depot verdi bugün yaptırdım fakat Rahmi yumuşattığını falan duydum benim bildiğim erken Doğumu önlemek için kullanılıyor erken Doğuma yol açacak olsa doktor vermezdi değil mi ? Bu konuda bilgisi fikri olan yazabilir mi ?