Herkese hayırlı bayramlar . Adetime 3 gün var bu ay hiç bebek düşünmeden kafamdan atarak yumurtlama bile takip etmeden birliktelik oldu . Yumurtlama gününü farkettim ama ağrı ve lekelerden az önce rest yaptım hani teste idrar damlatınca beyaz şerit kıpkırmızı olur sonra c ve t çizgisi belirir ya . Benim testimde beyaz şerit hiç kırmızı olmadı 10 saniye bembeyaz kaldı sonra sadece c çizgisi sonra da t çizgisi belirdi acaba test mi bozuk arkadaşlar beyaz kısım hiç kırmızı olmadı beyazken çizgiler çıktı