Bir kızım var bir buçuk yaşında yeniden hamile kaldım erken olduğunu düşünüyorum ve cinsiyeti kız ve eşimin ailesi herkes bunu kötü olarak görüyor erkek olmadığı için özellikle eltilerimden biri bugün beni baya aşagıladı kız oldu diye zil takıp oynayacak nerdeyse onun bir kızı bir oğlu var oğlunu gözümüze sokmaya başladı resmen k ve hep ağlayasım geliyor gerçekten çok ger kafalı herkes kız deyince olsun olsun diyip duruyor digerleride psikolojim iyice bozuldu hamile olduğum için Sevicim bile kalmadı