Snvebn Merhabalar hamiş anneler iyi bayramlar . Kocaeli izmtte devlet hastanesnde önereceğiniz kadın doğum doktoru var mi acil yazabilir misiniz ?
Zeynep9398 Snvebn BM Derince’de oturuyorum ama Alikahya hastanesine gidiyorum memnunun herseyin sen Esra Arslan ve Fatma sarı dr.ler çok iyi
Btl41 Snvebn canım şimdi sana 1 doktor önercem hemen al randevu ona devletteki en iyi doktor en güleryüz çünkü neredeyse hepsini denedim mekmet bekir Tuğrul alikahya da kadın doğumda. Özel hastaneden gelen bir doktor kesinlikle pişman olmazsın ben ona gittim bidaha olsa ona giderim
Hamileanneler_25 Snvebn alikahya da sakın esra arslana gitme başıma ne geldiyse onun yüzünden geldi. Ilgisi güzel gibi ama hayatımı karartti . Orda düzgün ilgili kadın funda demirel var erkeklerde mehmet bekir tuğrul cengiz coral
Mihribali Derince Eğitim ve Araştırma Hastanesinde Tuğba Çakır, Betül Nalbant ve Didem hanım, üçüne de gidiyorum ben öneririm🌸
Hamileanneler_25 Zeynep9398 esra arslan mi çok iyi sakın ona gitme güzel ilgileniyormuş gibi ama kendi doktorum olmasına rağmen gece nöbetine denk geldik bide ona rağmen doğumuma girmedi yanıma bile uğramadı bakmadı öl git kimsenin umrunda değil bende idrar yolu enfeksiyonu vardı bildiği halde normal doğum yaptırdılar zorla sezaryen e alın diye yalvardım almadılar cekeceksin ben 24 saatte doğurdum dedi herkes bir olacak diye bisey mi var 12 saat sancı çektim normal doğum yaptım bebeğim enfeksiyondan 10 gün sonra öldü
Mihribali Snvebn evet Alikahya yerleşkesine gidiyorum ben otogardan 26 ya da 28 e binebilirsin önünde indiriyor
Mihribali Snvebn Ben izmit otogarından biliyorum senin oturduğun güzergahı bilmiyorum bakman lazım duraklara giden vardır elbette
Btl41 Mihribali evet devlet hastanesinde en iyisi o beni başka doktor sezaeyan yaptı ama ziyarete bile geldi düşün yani
Nilaytt Btl41 espirili evet ama bebekle ilgili herseyi anlstiyo hicbirseye terslemeden yanıt veriyo kilo uzunluk herseye bakiyo ultrasonda gosteriyo falan devlet hastanelerinde cogu doktor bunlari yapmiyo bile bilemedim bana ilgili geldi hala ona gidiyorum 39+5im yarin yine ona gidecegim. Ayruca sizin dedignz doktorada gittim cok suratsiz ve sinirli biriydi
Btl41 Nilaytt valla bende cengiz e gittim 1 kere bana kötü davrandı dalga geçer gibi konuştu bende Mehmet beyden memnundum doğurdum 😂