Elininanasi ben spinal oldum çokta memnun kaldım korkmayın, bende böyle yorumları okuyup ağlaya ağlaya girmiştim ama çok şükür çok kolay geçti, baş ağrısı içinde ameliyattan çıktığınız gibi günde 2 kahve için ben öyle yapmıştım 1 hafta boyunca hiç ağrım olmadı 😊inşallah benim gibi kolay atlatırsınız 🙏🏻