Kivilipastaa Öncelikle herkese hayırlı bayramlar 🌸 24 haftadayız yarın ve sanki hareketleri duruldu daha az hareket ediyo gün içinde hissediyodum ama azaldı sanki normal bu haftada anneler 🌸
Biryabanci1 Kivilipastaa Normal canım ☺️ bazen sık uyuyolar ☺️ Yerleri biraz daha darlaşsın büyüsünler her hareketini hissederiz☺️
Zade Kivilipastaa Sürekli kalabalık yerlerdeyseniz bebekler biraz sessizleşiyormuş böyle zamanlarda .. Bende hemen kenara sessiz bir yere çekiliyorum bi süre yatıyorum baya baya hareketleniyor sonra :)
Kivilipastaa Biryabanci1 içime su serptin kuzum ya Allah razı olsun ☺️Hareketlensin☺️ eşim pskopat mısın bırak çocuğu diyo 😂
Biryabanci1 Kivilipastaa Ne demek canım birbirimize yararımız olsunda 🤩 Doğrudur benimkide çok paronayaksın diyo 😂 ben 26+1 oldum bugun daha hareketli ☺️
Biryabanci1 Kivilipastaa Kesinlikle 😅😅 Günde belli aralıklarla hareket ediyorsa yeter 😅 burdayım diyordur