Kubraseyit00 Hanımlar selam idrar yolu enfeksyonum var daha 7 haftaligim. Tek kullanimlik toz ilac verdi doktorum acaba zararı olur mu daha cok kucuk bebegim dusuk falan olur diye korkup icemedim 😏
Fasulyem22 Kubraseyit00 idrar yolu enfeksiyonu hamilelikte çok sık oluyor önemli olan ne kadar olduğu benim bol bakteri ve lökosit cıktı tek kullanımlık ilaç kullandım azaldı ama bitmedi doktor ilaç yazmadı bol. Şu içeceksin iç çamaşırı temizliğine dikkat et sık değiştir moralin bozulmasın çoğu kişide oluyor
Ayse1010 Kubraseyit00 canım benim 33 haftalık kaç tane kullandım kaç tane antibiyotik yazdı kullandım geçmiyo ama doktorun yzdıysa korkma
Ilaydamuslu Merhaba bende de idrar yolu enfeksiyonu var benim ki 4 haftalık. Doktorum sana ilaç yazmak istemiyorum dokunur demişti bol bol su iç ve yaban Mersin’i böğürtlen ye dedi. Bence sende bol bol su iç ilaç kullanma canım ne olur ne olmaz
Kubraseyit00 Ilaydamuslu banada vermedi bol bol su ictim ama gecmek yerine artıyor sanki 🙄 ben istedim ilaci bu sefer de korktum
Ilaydamuslu Kubraseyit00 valla sen bilirsin sonuçta doktor veriyor bişey olursa onun üstüne kalır canım böyle birşeyin altına girmez Düzelmiyor diyosan iç
Kubraseyit00 Ilaydamuslu ya tabiki 2. Gebeligim ayni dr um takip ediyor cok da guveniyorum aslinda ama korktum ister istemez
Kubraseyit00 Fasulyem22 bakteri var sadece az miktarda bol su dedi surekli sivi tuketiyorum ama ona ragmen idrarimda kesik kesik başladı simdide idrarim gelince sancılar basladim enfeksyon cok az miktardaydi
Kubraseyit00 eymen08arass munorol verdi ama esdegeri varmis o yokmus es degerini aldim sordum doktora olur dedi
Kubraseyit00 Ayse1010 canım kucuk oldugu icin korkuyorum acaba bu kadar erken haftada kullanan var midir 😏
Oyku22 Ayse1010 al bendende o kadar sürekli iç çamaşırımı değiştiriyorum su içiyorum geçmiyor ilaç verdi toz onu içtim aynı sorun bi daha var 😭😭
Nrsh Kubraseyit00 canım enfeksiyon ilerlerse Allah korusun rahimde kasılmalar olur o daha riskli o yüzden doktoruna güven
Ayse1010 Kubraseyit00 ben De 11.haftada başladım ama şuan bebek büyükçe çok zorlaşıyo 2 yudum su içeyim yanıyo hemen tuvalete gitmem gerekiyo ilaçlarını güzelce kullan üzerine düş doktoruna iyi sor bak benim az kaldı doktor şimdi bunu geçirmemiz lazım her ne şekil doğurursan doğur Doğumda sıkıntı olur geçmesi lazım diyo ama kaç aydır geçmyo
Nrsh Monurol çok rahatlıkla kullanabilirsiniz ben 30 haftalıpım 2 hafta önce bende de oldu yatmadan içtim hemen kesti canım
Kubraseyit00 Nrsh doktoruma güveniyorum da o ilaç yazmicakti su ic dedi artik bugün kasiklarim falan agriyinca yok mu bunun bir ilacı gebelikte kullanilan dedim monurol onerdi oda yokmus es degerini verdi. Benim sadece kendi evhamim
Ayse1010 Oyku22 bende sürekli kendi elimde yıkıyorum sıcak su da ütülüyorum yok geçmiyo şuan bebek büyüdü baskı yaptıkça daha kötü oluyo
Adessa 18 haftalık hamileyim 4.haftamda monurol ve iburomin şase kullandım herhangi bir sorun yaşamadım