gulneba ben de özellikle sabah saatlerinde bulantım fazla oluyor ve kahvaltı hazırlayamıyorum 🙏🏼 Eşim sağolsun sonsuz destek. Bi Önerim olacak uno grissino yüksek lifli krakerleriyle güne başlayabilirsin. Midemi fazlasıyla yatıştırıyor. Gün boyu daha rahatım 🥰 Doktorum da lif içeren yiyecekleri tüketmemi tercih etmemi istedi. (Dipnot 😉)