Ben artık çok dikkat edemiyorum.başka sorunlarım var.gerçi aklıma eseni de yiyemiyorum özgürce ama en azından tatlı mı istedim,biraz yiyorum.karpuz mu istedim 2 dilim yiyorum gibi.170 ti şekerim.dikkat edince,evde ölçümlerde sorun yoktu.şimdi sertleşmelerim yüzünden bir de şekerle kafayı bozmak istemediğime pek ölçmüyorum