meltem_12 40+4 günlük olduk cuma nişanım geldi ara arada gelmeye devam ediyor.Dün geceden beri belimden kasıklarıma vuran ağrım var bu sabah gittim 2cm açıklık var bukadar sancıya 2cm se 10cm nasıl olur 🤦🏻♀️
CicekGirayBysl meltem_12 pilates topun varsa zıpla üstünde, sıcak suyla beline masaj yap squat yap. En bilindik şeyler ama bende pek işe yaramıyor yarayan çok. Eve geri mi gönderdiler seni
Pnrvlkn meltem_12 sıcak duş 1 saat durdum ben altında belime karnıma bacaklarıma tuttum suyu duştan önce sancım 8 9 dk da birdi duştan sonra 3 4 dakikada bir olmuştu her sancıda yürü hatta devamlı evin içinde yürü iş felan yapmaya çalışma zaten samcı ile insan yapamıyor
Pnrvlkn Kelebegimmm 3dk düştümü gittim hastaneye 2 saat içinde de doğum ettim ebelerde bende akşam üstü doğururum diye düşünmüştük ama ebede şaşırdı 2 saatte doğum ettim
Pnrvlkn Kelebegimmm bide hastanede direk yatırıp nts ye bağladılar 6cm açılmam vardı hastaneye gittiğimde 4cm açılmam yattığım yerde oldu
meltem_12 Kelebegimmm benim sancılarım beş dk da bir geliyodu gittim ama sancılarım çok kısa geliyordu beş dk da onbeş yirmi saniye biraz daha uzun olması gerekiyormuş tavsiyem hastaneye çok erken gitmeyin ben gittim daha çok stres oldum 4cm açıklık olduğu içinde göndermediler
Kelebegimmm Pnrvlkn ya ben nedense illede gece sancı gelecek doğurucam diye düşğnğyorum😂eşim sürekli ya ben işde olduğum zaman olursa diyor ben kendimi ayarlıycam diyorum gündüz olma ihtimalini düşünmüyorum bile)
Pnrvlkn Kelebegimmm 😁 valla bol bol dua et ben hastanede 2 saat sancı çekip doğurmak için hep dua ediyordum bide annem gelmeden doğum etmek için dua ediyordum çok şükür ikside kabul oldu annem geldiğinde doğum etmiştim ve sadece 2 saat hastanede sancı çektim
Snglmhmt Kelebegimmm nedende bende hep gece doğuracakmışım gibi geliyor gece suyum gelecek yada sancı tutacakmış gibi gündüz doğurduğumu hiç hayal edemiyorum 39 haftalık olduk😅
Pnrvlkn Kelebegimmm keşke ama malesef bende kesi oldu ama kaçtane onu bilmiyorum şuana kadar 3 tane tek düştü ama daha var
meltem_12 Evet sizlere yazdığım akşam tekrar hastaneye gittim4 cm açıklık ama sabah 13.30da doğdu meleğim 😊
meltem_12 hilaliminannesi beş dkda bir belimden kasıklarıma doğru bir sancı süreklide adet ağrısı gibi ağrı oluyor