Arkadaşlar şeker yüklemesini yapmak istemeyenler olmuştur illa ki. Ne düşünüyorsunuz bu konuda.
bir de otobüste bir süre bayıldım ve yemek yendiğim halde tansiyonum 8 çıktı ve Ambulans görevlileri hamilelik şekerin yükselmiş dedi
hamilelik şekeri yükselen var mı? Yükselince sizin de başınız dönüyor mu? Doktora gittim bayramdan sonra sonuçları alacağım ama ilk beş ayım güzel geçti şimdi sürekli başım dönüyor korkuyorum
22+2 deyim