Toskagamze Kızlar merhaba ben adetime 2 gün kala hcg yaptım 66 çıktı ve adetimden 2 gün geçti tekrar yaptım 29 çıktı sizce tekrar yükselir mi doktor kontrolüm perşembe 🙁
Sumeyye_g Toskagamze değer düşerse yada çok az yükselme olursa normalden kimyasal gebelik yada sağlıksız gebelik diye adlandırıyorlar rabim inşallah herkese sağlıklı mutlu gebelikler nasip eder
gulsum1214 Benimde sağlıklı gebeliğimden önce böyle bir durumum vardı, 30 dan 66 ya çıkmıştı sonra yavaş yavaş düşmeye başlamıştı, bir iki gün içerisinde kanamam başladı adet oldu