Brc06 Migrosun minies bebek bezini kullananlar ve manuel göğüs pompası kullanıp önerisi olanlardan fikir almak istiyorum.
espalp Brc06 arkadaşlarım minies kullanıyor. Hepsi çok memnun. Primadan sonra geçişin en sorunsuz olduğu bez dediler. Ben yenidoğanı prima aldım sonra miniese geçicem inşallah🙏🏻 Pompayı elektrikli almayı düşünüyorum çiftli
Tazeanne92 espalp Brc06 bende ilk bezi molfix aldım çünkü miniesin 1 numarası yok sonra hemen 2 numarayla devam edeceğim minies hakkımda hem iyi hem kötü yorumlar duydum ama denemekte çare var
Zeynpaysimannesi Brc06 bende minies kullanıyorum kızıma memnunum şimdi oğlanı bekliyoruz ona da minies kullanacam inşalllah 😊
Haribo42 Brc06 canm bezleri deneye deneye görüceksin bebeğinede bağlı birşey .. depolamassın baktn kötü değişirsin
Brc06 Bende hem memnun olanları hem memnun olmayanları duydum. Ama kullananların sayısı da azımsanamaz.