@Nora çok teşekkür ederim Allah razı olsun tatlım moral verdin gerçekten❤️❤️ Ben devlette doğum yapıcam ebeye sordum pilates topu veriyoruz ve yürütüyoruz açılma hızlı olsun diye dedi, eskisi gibi değil artık dedi. Korku, hissedilen sancıyı daha da yüksek algılamamıza sebep oluyormuş😔 ben her gün Meryem süresi ve inşirah suresini okumaya başladım, psikolojik olarak da rahatlatsın diye, peki önerdiğin başka dualar var mı, doğum sancılarında kısa dualar okuyabilirim, onları da buldum yazdım. özellikle önerdiğin başka bişey var mı canımm