bana 37+6 da yapıldı korkma korkulacak birşey yok cnm iki parmaqina JEL döküp öyle sokuyor. ilk ne olduğunu anlayamiyorsun ama kendini kssma dil doktor kasmayinca hissetmiyorsun bile bi dk bile surmuyor korkutma kendini rahat bırak hic bi şey anlamazsin