Kızlar normal adet günüm 28 günde bir oluyor yani ayın 8inde olmam gerekiyordu ama bgn üçüncü gün hala tık yok feci bel ağrısı cekiyorum iki adım atıyım doğrulamıyorum sanki sırtımda birsey tasıyomusum gibi ve sürekli sağ ağırlıklı olarak batma oluyo baş dönmesi desen ani 2 3 kez oldu dolap açarken yerden doğrulurken fln ama kendimi ümitlendirmekte istemiyorum kske psikolojik olmasa bu yaşadıklarımda iki bayram yaşatsa Rabbim dua edin 🤲🤲😔