bilnazo68o z1- bende 37+4 canim. aksamlari sirtim cok agriyor bazen kasigima agri giriyor ama uzaninca agrim geciyor bazen oyle siddetli ve artmadigi icin daha doktora gitmedim daha. Bazende mesanemden asagi bi sizi olusuyor
z1- Sahmer sırtıma girio zonk zonk sonra bide bele inio mekik dokuo öle anlayamadm ki bişey ilk hamilelegim adetagrısı gibi benim adet agrın birde cok agrılı oluyodu napsamki hastahnye gtsem mi bilemedim
z1- bilnazo68o canım ben yatıorum yatarken girdi sırtıma belime zorluo aglıcam ya gezinsem az bilemedim hastahaneye gitsem naparlar bilemedim benim de oluo yolda yürürken falan aşagı cekio zonk die