latrodectus hastaneden cikarmada ve sonrasinda kullanmak icin tek puset alan var mi, varsa hangi markayi aldiniz, memnun musunuz?
Beyzanurlina latrodectus sadece puset olmak sacmalık arabasyla beraner alın pusetler her arabaya olmuyo elinde kalıyo sonra gorumcem verim dedi istemiyorum dedim alıcam arabaya olmuyo cunku gereksız oda bu konuda canı sklmıs zamanında almıs olmuyo kalmıs elinde arasyla takım alın bence🙈
latrodectus Beyzanurlina tercih meselesi ben bastonluya oturabilecek kadar olana dek otomobille veya kanguruyla bir yerlere goturmeyi planliyorum. buyuk bebek arabasi almicam
espalp latrodectus [url=https://hizliresim.com/1pJOO5][img]https://i.hizliresim.com/1pJOO5.jpg[/img][/url] Üzerinde kod falan bulamadım model için 🤷♀️
espalp latrodectus henüz kullanmadım ama kuzenim kendi çocuğu için kullandı. Çok Hareketlenince araba koltuğu aldı araba için. Şimdi çocuğu 1 yaşında. Oğlum bi gelsin sağlıkla kullanırız inşallah🙏🏻
TheScientist Doğumdan itibaren Maxi cosi pebble plus modelini kullandık 1 yaşına kadar. Güvenlik açısından içim çok rahat etti. Oto koltuğu çok önemli muhakkak çarpışma testlerinden geçmiş olması gerekiyor yoksa bir anlamı yok sadece taşıma aleti olarak kalıyor. Joie chrome bebek arabasıyla kullandık.