MCY ılk ay o kadar bulantım olmustu ki hıcbırsey yemıyordum. Inanır mısınız kola getırıyordu eşim bır bardak zar zor ıcıyordum sekerım duzelıyordu gozlerım acılıyordu. Ben zararı yarara donusturmustum. Canım ıstedgınde su anda bıle “abartmammak kaydıyla” ıcıyorum. Ilk aylar bebıs yedıklerınızden beslenmıyor ( cok sukur kı yoksa benımkı ıcımde kururdu ) ılk zamanlar uzaklastırmalarının sebebı alıskanlıklarınızı bıranda bırakamayacagınızı bıldıklerınden dolayı. Neyı yapamıyorum dıye kafana takıyorsan onu gercekten yapamıyorsun. Ne yasaksa o cazıp gelıyor. Olayı akısına bırak , yavas yavas bırakmayı dene. Gunluk uc kutu ıcıyorsan meyve suyunu ıkıye dusur ıkı gun sonra bır derken bır bakmıssın canın ıstemıyor☺️